Zeker weten?

Wij doen veel meer dan we kunnen laten zien. Het grootste deel van alle aanvragen is maatwerk. Wellicht kunnen wij u toch helpen?

Page content

Merkbeleving

Met merkbeleving wordt niets anders bedoeld dan: Hoe beleven consumenten of gebruikers uw merk? Wat is de boodschap dat uw dienst of merk uitdraagt? Wat blijft er hangen van uw merk op het moment dat mensen het gebruiken of uw logo zien?

Tegenwoordig is Merkbeleving een ‘Big Thing’ aan het worden.

De essentie van merkbeleving de herkenbaarheid van het merk. Als mensen je logo, stijl, kleur herkennen zonder dat het genoemd wordt.

Hoe algemener de herkenning, des te groter de merkbeleving.

Denk aan het mannetje van Bol.com met de daarbij behorende blauwe kleur, de Gele M van de MacDonalds, Media Markt (rode kleur, lettertype), enzovoort.

Afbeeldingsresultaat voor bol.com mannetje   Afbeeldingsresultaat voor mac gele m   Afbeeldingsresultaat voor mediamarkt

Kan jouw merk wel een boost gebruiken? Denk dan eens aan de inzet van acteurs tijdens een beursdeelname of zakelijk evenement. Zij kunnen echte ambassadeurs van uw merk worden en zorgen voor de ultieme beleving. Ook een echt origineel en creatief concept zorgt ervoor dat uw merk blijft hangen. Wij kunnen u daarbij helpen en zitten graag met u rond de tafel.