Video Aspect Ratio: 4:1

Bent u op zoek naar een audio identiteit?

intro-bumpers, muziek of audio 

speciaal voor uw evenement of bedrijf

Eerst even de quiz. 

Kent u deze audio logo's?

Druk op play en sluit uw ogen.
Wedden dat u alle 22 audio logo's kunt herkennen?

Alle 22 goed? Tuurlijk!

U heeft zojuist ervaren hoe belangrijk audio is voor een merk en de beleving hiervan. Tijd om aan de slag te gaan met uw eigen identiteit. Want het levert veel meer op dan u denkt:


  • Gehoor is het op één na belangrijkste zintuig in merkherkenning.
  • 67% van het kledingwinkelende publiek zegt dat muziek medebepalend is voor de verblijfsduur in een winkel.
  • Prettige muziek tijdens het wachten verkort de gepercipieerde wachttijd.
  • Onderzoek met een MRI-scanner toont aan dat een audiologo het potentiële effect van een radiocommercial sterk vergroot. Ook op het gebied van aandacht, emotionele respons en effectiviteit scoren commercials met een audiologo beter dan commercials zonder.
  • Muziek activeert hetzelfde hersengebied dat ook dopamine aanmaakt tijdens seks en eten.
  • Koeien produceren meer melk als ze luisteren naar relaxte muziek.
  • Na het draaien van klassieke muziek in de Londense metro’s daalde het vandalisme met 30%

Bron:https://www.mt.nl/management/waarom-sound-branding-belangrijk-is-voor-elk-merk/89018

Wij zorgen ervoor dat uw merk gehoord wordt.

Wij helpen uw graag met het ontwikkelen van de juiste audio identiteit. Denk aan de volgende mogelijkheden:


- sound logo (bumpers voor uw event of reclame)
- merk muziek (speciaal gecomponeerd voor uw bedrijf)
- merk stem (de juiste voice-over)
- produceren van hoorbare elementen ter versterking

Meer weten?