Zeker weten?

Wij doen veel meer dan we kunnen laten zien. Het grootste deel van alle aanvragen is maatwerk. Wellicht kunnen wij u toch helpen?

Page content

Beursactiviteiten – wat wel en niet werkt

Uw doel voor deelname aan een beurs is naamsbekendheid en bovenal merkbeleving. Hetgeen u presenteert moet blijven hangen en het moet de bezoeker duidelijk zijn  waarom u daar staat en waarom niemand om uw product heen kan.

De ultieme bezoekers beleving creëren, dat is wat u wilt.

beurs activiteitWij weten wat werkt

Wij hebben tientallen beurzen gedraaid voor diverse opdrachtgevers en weten hierdoor exact wat wel en niet gaat werken op de beursvloer.

Prikkel de zintuigen

Wij zijn van mening dat de ultieme beleving bereikt wordt als de bezoeker uw product kan ruiken, voelen, horen, bekijken of proeven.
Kortom, als u met uw product de zintuigen kunt prikkelen.
Mensen willen voelen hoe iets in de hand ligt, proeven hoe iets smaakt, ruiken aan een nieuwe geur of luisteren naar een geluidloze stofzuiger.

Als u deze beleving op de beurs kunt creëren, bent u al half op weg. Daarnaast heeft u ook iemand nodig in de vorm van een quizmaster, acteur of presentator die zorgt dat ook het bezoek op uw stand als positief wordt ervaren.

Gratis gadget

De tweede gouden regel voor een goede beurs activiteit is het gratis weggeven van een gadget of tool, die speciaal voor uw bedrijf of product is ontworpen en die de mensen gratis krijgen.

Zodra ze thuis zijn, worden ze weer geconfronteerd met deze leuke gadget en zullen ze wederom aan u denken. Missie geslaagd.

Voor inspiratie voor verschillende soorten activiteiten die u op uw beursstand kunt verzorgen, kunt u hier kijken:

Beursbelevings activiteiten, spel activiteiten.

Bovendien helpen wij u graag verder.
Meer informatie

 

    Comment Section

    0 reacties op “Beursactiviteiten – wat wel en niet werkt

    Plaats een reactie




    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.